مدیرعامل بیمه نوین: در اقتصاد مبتنی بر خدمات باید سریع تر از رقیب ارزش از دید مشتری را شناخت و بهتر از رقیب به آن پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در جمع رؤسای شعب و مدیران ستادی شرکت با اعلام این مطلب افزود: سال گذشته چرخه اقتصاد کُند و فضای کسب و کار نامساعد بود اما اتخاذ استراتژی اثربخش باید بتواند در چنین فضایی به ایجاد مزیت رقابتی و شایستگی متمایز کننده منجر شود که این امر تنها با تلاش مضاعف و تفکر سازنده محقق می شود.
وی ادامه داد: سیستم خلّاق از خاصیت خودنظمی برخوردار است. زمانی که بازار و فضای کسب و کار دچار بی نظمی می شود، باید توان خودسازماندهی برای حفظ تعادل و پویایی در سازمان وجود داشته باشد.
کریم خان زند از آموزش، نظم و حرکت به عنوان سه عنصر مؤثر در تحول سازمانی یاد کرد و گفت: سازمان ما امروز بیش از هر مسئله ای نیازمند آموزش، نظم و تحرک سازمانی است. این سه عنصر به ما کمک می کند تا اطلاعات بیرونی را با عملیات درون سازمان خود هماهنگ کنیم.
وی همچنین تصریح کرد: کارکنان پل ارتباطی سازمان و مشتریان هستند. در شرکت بیمه نوین مقصود از کارکنان تمام لایه های مدیریتی، کارشناسی و نمایندگان شرکت است. فراموش نکنیم تحقق حقوق مشتریان از شناخت و حفظ حقوق کارکنان آغاز می شود و تعامل با همکاران بر کیفیت ارائه خدمات مؤثر است.
مدیرعامل بیمه نوین در پایان خاطرنشان کرد: تعامل سازنده مبنای موج مثبت در سازمان خواهد شد. این تعامل باید ما را در شناخت نقاط قوت و ضعف با هدف حل مسائل و بهبود در عملکرد هدایت کند.