طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان طی دوسال آماده بهره برداری خواهد شد

سیدحمید طهایی استاندار البرز در نشست شورای اداری ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش سرانه‌های خدماتی در شهرستان‌های مختلف ، استان البرز است.
وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به سفر رئیس جمهور به استان البرز طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در این استان طی دو سال آینده به اتمام خواهد رسید.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: مسؤولان در دستگاه‌های مختلف موظف هستند که خدمات‌رسانی‌ها را در زمینه‌های مختلف با توسعه همراه کنند.طهایی با اعلام اینکه توسعه خدمات در این استان سبب رشد و توسعه خواهد شد، افزود:‌ در سفر رئیس جمهور دولت خود را مکلف به اختصاص 9 هزار و 950 میلیارد ریال اعتبار کرد، لذا با تخصیص این اعتبارات بسیاری از پروژه‌ها ظرف دو سال آینده به اتمام خواهد رسید.
وی یکی از مهمترین اعتباراتی را که در این سفر از سوی رئیس جمهور در نظر گرفتن را اختصاص اعتباری برای راه طالقان عنوان کرد و بیان داشت: چهار خطه کردن ریل تهران – کرج نیز از دیگر طرح‌های مهمی است که در این سفر به آن اعتبار لازم اختصاص یافت.
استاندار البرز گفت: باید مسؤولان در دستگاه‌های مختلف تلاش خود را برای توسعه طرح‌ها و پروژه‌های مختلف دو چندان کنند و میزان رضایتمندی مردم را ارتقا دهند.استاندار رفع مطالبات مردم و تأمین نیازها را از مهمترین وظایف مسؤولان دانست و گفت: باید هر چه در توان داریم در مسیر خدمات رسانی به مردم و رشد این استان و رساندن خدمات به استانداردها به کار گیریم.
گزارش فرماندار ساوجبلاغ
به نشست شورای اداری
ابوالقاسم پالیزگیر در نشست شورای اداری ساوجبلاغ گفت : براساس فرمایش حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری کارهای دولت ومسئولان باید به خوبی اطلاع رسانی شود.
وی ادامه داد: در حوزه های مختلف این شهرستان کارهای خوبی انجام شده
که در حوزه مسکن 18 طرح با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال و 45 طرح روستایی به سرانجام رسیده است.
وی بیان داشت :اختصاص 5میلیون متر مکعب آب پس از 2 دهه فعالیت شهر جدید هشتگرد به این شهر ، حفر 11 حلقه چاه با اعتبار 40 میلیارد ریال ، راه اندازی اولین تصفیه خانه فاضلاب با صرف 200 میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های اجرایی دولت است.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: احداث 20 کیلومتر پوشش انهار کشاورزی، توسعه شبکه مخابراتی فاز7 ساوجبلاغ با 10 میلیارد ریال اعتبار وراه اندازی اینترنت در 40 روستا ازطرح های اجرا شده دولت تدبیر و امید در ساوجبلاغ است.
وی افزود: در حوزه راه وشهر سازی زیر سازی و آسفالت راه ها و احداث رمپ ورودی و خروجی ، بهسازی 19 نقطه حادثه خیز، تامین اعتبار کمربندی برغان انجام شد. پالیزگیر گفت : به برکت دولت تدبیر وامید کارهای خوبی در شهرستان ساوجبلاغ انجام شده که دریافت مجوز احداث شهرک ماموت به مساحت 50 هکتار، راه اندازی دوباره شرکت تولید مصالح ساختمانی سیپورکس پس از سال ها تعطیلی و راه اندازی پالایشگاه غلات زر با 12 هزار میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای 3 هزار نفرازاقدامات اثر گذار دولت است. وی در ادامه در خواست تخصیص اعتبار برای تصفیه خانه چهار باغ و فاز دوم تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد، تهیه و واگذاری زمین به پروژه شهرک کیهان صنعت که مجوز مطالعات آن ده سالی است صادر شده اما اجرایی نشده ، از جمله نیازهای ساوجبلاغ برشمرد.
پالیزگیر گفت: تامین اعتبار برای توسعه جاده قزلحصار وسهیلیه که نیاز به هماهنگی استانی دارد، تامین اعتبار برای روکش جاده تهران دشت ، تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام رزشی ، تامین اعتباربرای تکمیل مخازن آب شرب گلسار و کوهسار از مطالبات مردم در این شهرستان است. وی همچنین تخصیص اعتبار برای احداث مترو کرج – هشتگرد از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری ، تامین اعتبار پروژه مصلی هشتگرد که در حال تکمیل است و ساخت فرهنگسرا از مواردی است که انتظار حمایت مسئولان می رود. در این مراسم حجت الاسلام ناطقی نیز بیانات بسیار ارزشمندی ایراد کرد که مورد توجه استاندار البرز و سایر حضار قرار گرفت.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :