بیمه آرمان

بازدید معاون فروش و بازاریابی بیمه آرمان از شعبه مرکزی کرمان
معاون فروش و بازاریابی بیمه آرمان به همراه مدیر امور شعب و نمایندگان این شرکت طی سفر به استان کرمان، از شعبه مرکزی این شرکت بازدید کرد
به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، هادی رئیس الذاکرین در بازدید از بخش های مختلف این شعبه که با استقبال رئیس و کارکنان شعبه همراه بود، در گفت و گو با همکاران در جریان کم و کیف فعالیت های آنان قرار گرفت.
معاون فروش و بازاریابی بیمه آرمان، اعضای شبکه فروش این شرکت را پیشگامان ارتباط مستقیم و تعامل سازنده با مردم دانست. رئیس الذاکرین با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوب به مردم و بیمه گذاران، پرداخت بموقع، سریع و دقیق خسارت ها را عامل رضایت بیمه گذاران برشمرد و تأکید کرد که اقدامات و فعالیت های کارکنان امور شعب و نمایندگان باید در راستای حفظ حقوق مشتری و افزایش رضایت بیمه گذاران باشد.
سطح تعاملات بین‌المللی بیمه آرمان با بیمه‌های خارجی
افرایش می یابد
در دیدار مدیر شرکت کارگزاری بیمه (RFIB) انگیس با مدیر عامل بیمه آرمان، زمینه های همکاریهای  دوجانبه اتکائی و توسعه مبادلات بیمه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. دیوید اوئن مدیر  شرکت کارگزاری بیمه (RFIB) انگلیس با علیرضا بیانیان مدیر عامل بیمه آرمان دیدار و گفت و گو کرد.
در جریان این دیدار، زمینه های همکاری در خصورص بیمه های اتکایی، نحوه مبادلات اتکائی و توسعه همکاری های بیمه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تأکید بیمه آرمان بر توسعه و فروش بیمه های عمر در خوزستان
رئیس کل منطقه جنوب غرب کشوری بیمه آرمان در دیدار نمایندگان بیمه های عمر این منطقه بر توسعه و فروش بیمه های عمر در استان خوزستان تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، در این نشست که محمد جنیدی مسئول توسعه فروش بیمه های زندگی نیز حضور داشت، حسین بارافکن رئیس کل منطقه جنوب غرب کشوری بیمه آرمان با اشاره به رویکرد جدید این شرکت برای توسعه بیمه های زندگی در کشور، از تلاش این نمایندگان در بازاریابی و فروش بیمه های عمر در استان خوزستان قدردانی کرد و خواستار افزایش سهم این رشته در بازار و تسریع در خدمات رسانی به مشتریان این رشته از بیمه های بازرگانی شد. نمایندگان بیمه های عمر در استان خوزستان نیز مسائل و دغدغه های خود را با مسئولان این شرکت در استان خوزستان در میان گذاشتند.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :