بیست و هفتمین همایش سیاست های پولی و ارزی برگزار شد

بیست و هفتمین همایش سیاست های پولی و ارزی برگزار شد
بیست و هفتمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی با محوریت «ثبات مالی، بستر رشد پایدار »در روزهای 10 و11تیر96 در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، بیست و هفتمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی با محور «ثبات مالی، بستر رشد پایدار» در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما، با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی اله سیف رییس کل بانک مرکزی، دیواندری رئيس پژوهشکده پولي و بانکي، مديران عامل بانکها و مؤسسات اعتباري و کارشناسان ارشد نظام بانکي برگزار گرديد.
بيست و هفتمین همايش سالانه سياستهاي پولي و ارزي که به همت پژوهشکده پولي و بانکي بانک مرکزي برگزارشد به موضوعات محوري «رفتار ترازنامه نظام بانکی در خلق نقدینگی، نرخ سود و متغیرهای کلان اقتصادی، ثبات مالی، تورم پایین و رشد اقتصادی و سیاست ارزی در راستای حفظ ثبات مالی و رشد اقتصادی، سیاست های پولی و مالی و نقش آنها در ایجاد ثبات مالی، مدیریت تنگنای اعتباری و نقش بانک مرکزی، ارتقای نظام نظارت بر بانک ها و اجرای کامل استاندارد بین المللی گزارشگری مالیIFRS، مطالبات‌غیرجاری، دارایی های منجمد و راهکارهای اصلاح ترازنامه بانک ها، سنجش شاخص های سلامت نظام بانکی و ارتقای نظام نظارت بر بانک‌ها» با حضور کارشناسان و مدیران بانکی پرداخت.
معرفی و قدردانی از چهره های ماندگار نظام پولی کشور(آقایان احمد عزیزی و خسرو نایبی اهرنجان) و ارایه 16 مقاله تخصصی از دیگر برنامه های بیست و هفتمین همایش سیاست های پولی و ارزی بود.
لازم به ذکر است حجت الاسلام سيدامين جوادي مديرعامل مؤسسه اعتباری ملل در رأس هيأتي از معاونين و مديران ارشد موسسه در مراسم افتتاحيه بيست و هفتمین همايش سالانه سياستهاي پولي و ارزي حضور داشتند.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :