رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران:بیمارستان‌های تهران به لحاظ ایمنی وضع خوبی ندارند


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه بیمارستان‌های تهران به لحاظ ایمنی وضع خوبی ندارند، گفت: باید مراقب مخاطرات نوین باشیم و از بروز آن پیشگیری کنیم.
علی نصیری نذاشتن در خصوص وضعیت بیمارستان‌های شهر تهران گفت: تهران اوضاع خوبی در حوزه بیمارستان داری ندارد. در نظام سلامت وضع بیمارستان‌ها خراب است. نیمی از بیمارستان‌ها شهر تهران در ۵ منطقه شهرداری قرار گرفته و سایر ساختمان‌ها در وضعیت A. B. C. D قرار گرفته‌اند.
وی در خصوص این ساختمان‌ها توضیح داد: ساختمان‌های A و B جزو ساختمان‌های مقاوم هستند، ساختمان‌های C نیاز به رسیدگی دارند و ساختمان‌های D حکم متروپل را دارند و باید درشان بسته شود. متاسفانه اکثر بیمارستان‌های شهر تهران جزو ساختمان‌های گروه D هستند.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در خصوص سرانه های شهر تهران گفت: شهر تهران یکی از محروم ترین شهرهای کشور از لحاظ سرانه هاست.
نصیری در خصوص ظرفیت‌های کشور گفت: در حوزه ظرفیت‌ها، ظرفیت‌های خوبی داریم زلزله بم یک تهدیدی بود که تبدیل به فرصت شد.
به گزارش پایگاه خبری سرزمین پویانیوز و به نقل از مهر، وی در پایان در خصوص عدالت اجتماعی گفت : عدالت این نیست که ما بسته‌های غذایی یکسان را به افراد مختلف با نیاز ‌های مختلف بدهیم. بلکه عدالت این است خدمات درست به افراد با نیازهای گوناگون داده شود به عنوان مثال خدمات سلامت به فرد سالم و فردی که دارای معلولیت است مطابق نیاز داده شود.

1402/10/7

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :