وزیر نفت خبر داد:بازگشت همه جایگاه‌های سوخت به مدار تا ۳ساعت آینده


وزیر نفت با اعلام اینکه ۱۶۵۰ جایگاه سوختگیری در سطح کشور فعال شده است، گفت: تا سه ساعت آینده همه جایگاه‌های سوخت کشور به صورت دستی فعال می‌شود و سهمیه موجود در کارت سوخت مردم محفوظ است.
جواد اوجی بعدازظهر امروز (دوشنبه) و پس از اختلال در سامانه سوختگیری در برخی جایگاه‌های کشور با حضور در جایگاه سوخت بهار شیراز، اظهار کرد: از حدود ساعت ۱۰ صبح امروز با حمله سایبری عملیات سوختگیری در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت متوقف شد.
وی افزود: به محض اینکه این اتفاق رخ داد، ستاد بحران شرکت ملی پخش پالایش فرآورده‌های نفتی شکل گرفت و موضوع با حضور مدیر مدیران وزارت نفت و پالایش و پخش فرآوردهای نفتی بررسی شد و به همه مدیران دستور دادیم تا بسیج شوند و مشکل حل شود.
وزیر نفت تاکید کرد: با توجه به تجربه سال ۱۴۰۰، سریعاً همکاران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جایگاه‌های سوخت را به صورت دستی فعال کردند تا عملیات سوختگی انجام شود و وقفه‌ای در سوختگیری صورت نگیرد.
اوجی گفت: خوشبختانه تاکنون ۱۶۵۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور فعال شده و عملیات سوختگیری بدون کارت سوخت در این جایگاه انجام می‌شود، زیرا سامانه را هنوز برنگردانیم و به صورت آفلاین یا دست جایگاه‌ها فعال شدند.
به گزارش پایگاه خبری سرزمین پویانیوز و به نقل از ایرنا، وزیر نفت بیان کرد: تا دو، سه ساعت آینده همه جایگاه‌های سوخت کشور به صورت دستی فعال می‌شوند و هموطنان عزیز می‌توانند بدون استفاده از کارت سوخت و با سهمیه آزاد (نرخ دوم) سوختگیری انجام دهند.

1402/9/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :