روحی خبر داد؛صدور مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی پیمانی در آتش‌نشانی


مدیر کل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات از صدور مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی پیمانی در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های کشور خبر داد.
حمید روحی از صدور مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی پیمانی در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های کشور به نام «آتش نشان شهید علی امینی» به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز ایستگاه‌ها و واحدهای آتش‌نشانی شهرداری‌ها خبر داد.
وی افزود: با بهره‌مندی کارمندان شاغل در حوزه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از سنوات ارفاقی سخت و زیان‌آور و بازنشستگی پیش از موعد این عزیزان، احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی جدید و همچنین افزایش جمعیت شهری و گسترش محدوده‌های شهری، تأمین نیروی انسانی در حوزه آتش‌نشانی و خدمات شهری در اولویت کاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار گرفت که این موضوع با پیگیری‌های مستمر این سازمان و هم خدمات ایمنی کاری سازمان اداری و استخدامی کشور منجر به اخذ مجوز قریب به ۵۰۰۰ سهمیه استخدامی در شهرداری‌های کشور شد.
مدیر کل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات شهرداری‌ها ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن این مجوز، بخش مهمی از نیاز به نیروی انسانی در حوزه آتش‌نشانی شهرداری‌ها مرتفع شود و شاهد ارتقای سطح کیفی ایمنی شهرها و همچنین ارائه خدمات مطلوب آتش‌نشان‌ها به شهروندان باشیم.
به گزارش پایگاه خبری سرزمین پویانیوز و به نقل از مهر،روحی تصریح کرد: نحوه فرآیند استخدام و برگزاری آزمون عمومی متعاقباً به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید تا متقاضیان بتوانند با شرکت در این آزمون، شرایط استخدام خود را فراهم کنند.

1403/05/01

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :