بازاریابی سیاسی مسیر درستی را برای ورود به جامعه ایران طی نکرده است

مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی  در حاشیه ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری گفت  : استفاده از ابزارهای بازاریابی سیاسی در رقابت‌های انتخاباتی ایران  با وضع موجود تعارض دارد.

حمید بروغنی، مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی با توجه به آغاز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ و جایگاه بازاریابی سیاسی در ایران  گفت  : تضاد با دولت و حاکمیت در شعارهای انتخاباتی نامزدها و حمله به مواضع حاکمیت و دولت های قبل از مهمترین تلاش های بازاریابی سیاسی در ایران است.

وی تصویرسازی از شخصیت را یکی از مهمترین راهبردهای بازاریابی سیاسی انتخابات برشمرد و اظهار داشت  : اولویت خودگرایی و قدرت طلبی بر مسؤلیت پذیری از عواملی است که نشان می‌دهد بازاریابی سیاسی در ایران اوضاع مناسبی ندارد.

بروغنی همچنین تضعیف حاکمیت، عبرت پذیر  نبودن ،نداشتن راه حل برای مشکلات کشور و توسعه گناه های انتخاباتی از جمله شعارسازی و تهمت را از دیگر آسیب‌های بازاریابی سیاسی در ایران دانست و افزود  : کاندیداها در این دوره به جای تشنگی قدرت باید شیفته خدمت باشند و از اشتباهات گذشته پرهیز کنند.

1403/03/14

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :