اصانلو تاکید کرد؛برخورد قاطع با تاکسی‌های اینترنتی در صورت عدم خدمات دهی


رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر گزارشی مبنی بر عدم خدمات دهی تاکسی های اینترنتی یا افزایش قیمت غیرمعمول هزینه ها پس از حذف گزینه عجله دارم دریافت کنیم حتما برخورد قاطع خواهیم کرد .
احمد اصانلو، دو مجموعه تاکسی اینترنتی با یک گزینه عجله دارم افزایش قیمت دادند و روشی پیدا کردند که با آن از مردم بیشتر پول بگیرند جالب است که می‌گویند رانندگان نمی‌دانستند مسافر این گزینه را انتخاب کرده است‌.
وی افزود: سازمان تعزیرات در راستای مبارزه با گران‌فروشی ورود کرد و این گزینه حذف شد اما بر اساس گزارشات برای اینکه به دیگران بگویند این کار درست نبوده متوسل به این شدند که یا خدمات ندهند یا از خدمت دهی کم کنند یا تعرفه را بالا ببرند. همین جا تذکر جدی می‌دهم که هر دو مصداق تخلف هست اگر تعمدا خدمات ندهند یا گرانفروشی شود و مسیری که تا دیروز ۵۰ هزار تومان بوده امروز به وسط حذف این گزینه بالاتر رفته باشد و به دنبال گروگان گرفتن از مردم باشند با هر دو تاکسی اینترنتی برخورد قاطع می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری سرزمین پویانیوز و به نقل از مهر، رییس سازمان تعزیرات حکومتی از مردم خواست اگر با چنین مواردی مواجه شدند حتماً با سامانه ۱۳۵ تماس گرفته و گزارش دهند.
اصانلو درخواست کرد دو شعبه برای این موضوع هر چه سریع‌تر اختصاص پیدا کند تا هر شکایتی از این دو شرکت شد به سرعت رسیدگی و آنی حکم داده شود.

1402/12/23

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :