وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:افزایش ۱۰۰ هزار تومانی یارانه تشویقی طرح کالابرگ


وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: یارانه تشویقی هفت دهک اول درآمدی به مدت سه ماه از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.
سیدصولت مرتضوی از کمک هجده میلیارد هزار تومانی دولت برای افزایش امنیت غذایی و توسعه عدالت اجتماعی در کشور خبر دادند. براین اساس یارانه تشویقی طرح کالابرگ الکترونیکی شصت و یک میلیون نفر از هموطنان هفت دهک درآمدی یکصد هزار تومان افزایش پیدا خواهد کرد.
وی افزود: در این طرح ضرورتی ندارد که تا سقف دویست هزار تومان خریداری بشود، یازده قلم کالا کد گذاری شده‌اند، هر کسی به هر میزانی از میزان معین شده کالابرگ می‌تواند خریداری کند مشمول این یارانه بشود.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: این طرح مشمول هفت دهک می‌شود، مجموع هفت دهک ما شصت و یک میلیون نفر هستند، قیمت سبد، قیمت مبنا و پایه سبد یا این یازده قلم کالا، پانصد و بیست و سه هزار تومان هست و قیمت فعلی یازده قلم کالا هفتصد و چهل و سه هزار تومان می باشد.
به گزارش پایگاه خبری سرزمین پویانیوز و به نقل از مهر، مرتضوی تاکید کرد: این طرح، طرح فجرانه است و از هفده بهمن ماه تا هفده اردیبهشت ماه سال آینده تداوم دارد.

1402/11/12

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :