رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه:غیر حضوری شدن خدمات دفاتر اجتناب ناپذیر است


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: غیرحضوری شدن خدمات دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اجتناب ناپذیر است و با این تغییر، مدل درآمدی دفاتر نیز تغییر می‌یابد.
محمد کاظمی فرد در همایش فصلی نمایندگان استانی دفاتر خدمات الکترونیک قضائی سراسر کشور که روز دوشنبه نهم بهمن برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تثبیت و تغییر نگرش در دفاتر، افزود: نگاه‌ها باید معطوف به آینده و رو به جلو و پیشرو باشد.
وی با طرح این پرسش که افق پیش رو و آینده دفاتر چگونه است، با اشاره به فعالیت بیش از ۱۲۰۰ دفتر در سراسر کشور، اظهار داشت: اکنون ۱۲۰۰ فکر و ایده در سراسر کشور وجود دارد و منتظر هستیم با توجه به اینکه مدیران دفاتر در میدان عمل حاضرند، ایده‌ها و نوآوری‌ها و بهترین تجارب خود را به اشتراک بگذارند.
به گزارش پایگاه خبری سرزمین پویانیوز و به نقل از مهر، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به توسعه سبد خدمات دفاتر و تنوع بیشتر در ارائه خدمات اضافه کرد: انتظار داریم جلسات صرفاً به جمع‌بندی مشکلات ختم نشود، زیرا که همیشه مشکلات در هر سطح وجود دارد؛ بنابراین رویکردها باید معطوف به آینده باشد و پیشنهادها از سوی مدیران دفاتر برای تنوع هرچه بیشتر ارائه خدمات چه در واحدهای قضائی و ستاد قوه قضائیه و چه سازمان‌های مرتبط با دستگاه قضائی اعلام شود.

1402/11/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :