سردار قاسم رضایی تاکید کرد؛توقیف خودروهای پلاک مخدوش و شوتی


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مأموران انتظامی نباید نسبت به حضور خودروهای پلاک مخدوش و شوتی‌ها در خیابان ها و معابر بی تفاوت باشند و بلافاصله بعد از رویت، آنها را متوقف کنند.
سردار قاسم رضایی خودروهای بدون پلاک، پلاک مخدوش و خودروهای شوتی را خط قرمز پلیس دانست و اظهار داشت: مأموران انتظامی نباید نسبت به حضور آنها در خیابان‌ها و معابر بی تفاوت باشد و بلافاصله بعد از رؤیت، باید آنها را متوقف کنند. از نظر قانون و پلیس، خودروی پلاک مخدوش یعنی اینکه او دارای جرایم دیگری هم هست که نمی‌خواهد شناسایی شود.
به گزارش پایگاه خبری سرزمین پویا و به نقل از مهر، وی انس و مودت در بین زیر مجموعه را کلید واژه موفقیت در سازمان دانست و گفت: باید انس و مودت در بین کلیه کارکنان حاکم باشد تا دلسوزانه پشت و پناه هم باشند و در مأموریت‌های مختلف همدیگر را یاری کنند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان به تهدیدات فضای مجازی اشاره داشت و تاکید کرد: دشمن از طریق فضای مجازی تعصب‌، ایمان و اعتقادات خانواده‌ها را هدف قرار داده و تلاش می‌کند از این طریق بنیان خانواده‌ها را متلاشی کند که این یک تهدید بزرگ برای جامعه است و ضرورت دارد با جدیت تمام با این تهدید مقابله کنیم.

1402/10/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :