معاون شهردار تهران اعلام کرد:اولویت بودجه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ حمل و نقل عمومی است


معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران از تقدیم لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران به شورای شهر تا سه هفته آینده و حداکثر تا پایان ماه جاری خبر داد.
مجید باقری در تشریح روند تدوین بودجه سال آینده شهرداری تهران گفت: در فصل بودجه قرار داریم و در نخستین گام با بخش بودجه مشارکتی کار را آغاز کردیم یعنی علاوه بر آنچه که از طریق طرح «من شهردارم» برای ۸.۸ همت با اخذ نظرات شهروندان محقق می شود، برای مابقی بخش ها نیز تدوین و به شورای شهر تهران در قالب پیشنهاد بودجه تقدیم خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری سرزمین پویانیوز و به نقل از ایسنا، وی افزود: در سال جاری ۶۹ هزار میلیارد تومان بودجه تصویب شده بود و برای سال آینده ابتدا میزان درآمدها تعیین و پس از آن اولویت‌ها مشخص خواهد شد. در مسیر تعیین اولویت‌ها، ۵ مأموریت مهم شهرداری تهران مدنظر قرار می‌گیرد؛ لذا در حال حاضر در مرحله برگزاری جلسه با معاونین و مدیران کل و مسئولین در شهرداری تهران هستیم تا نظرات و همه پیشنهادات اخذ شود.
معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران با تأکید بر روند خوب درآمدی شهرداری تهران در سال جاری، افزود: امسال از تبصره ۲۰ بودجه که اجازه می دهد تا سقف ۱۹.۵ هزار میلیارد تومان در برخی بخش ها استفاده کنیم، بهره خواهیم گرفت؛ در حقیقت روند خوب درآمدی شهرداری تهران باعث خواهد شد تا احتمالا وارد استفاده از تبصره ۲۰ بودجه شویم.
باقری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه اولویت بودجه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ حمل و نقل عمومی بوده است، گفت: در بودجه سال آینده نیز استنباط این است که با اقداماتی که در سفر شهردار تهران به چین انجام شد، طبیعتاً رنگ و بوی بودجه سال آینده شهرداری تهران نیز با اولویت حمل و نقل و محیط زیست خواهد بود.

1402/10/7

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :