پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو
به گزارش پایگاه خبری سرزمین پویا نیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آژاد انزلی، محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در پیامی روز دانشجو را گرامی داشت؛
متن پیام به این شرح است:

به نام خدا

باید همت شما این باشد که در دنیا به وضعی برسیم که اگر کسی بخواهد به تازه‌های علمی دست پیدا کند، مجبور باشد زبان فارسی یاد بگیرد.

امام خامنه ای (مدظله العالی)

دانشجویان عزیز و با بصیرت سلام علیکم فرا رسیدن سالروز حماسه ضد استبدادی دانشجویان دانشگاه تهران در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران عزیز است. حماسه ای که در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خودگذشتگی و پایداری نقش بسته، تا سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرز و بوم را برای همیشه در تاریخ ثبت و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

دانشجویان عزیز ایران اسلامی، اقیانوسی موج‌خیز از عطش دانش، معرفت و مظهر اقتدار و بالندگی ملّت هستند که همواره با نشاط و امید به فردایی روشن در جوش و خروش بوده، و با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت (ره) و پیروی از رهنمودهای مشفقانه رهبر فرزانه انقلاب با عزمی جهادگونه در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و روشنی بخشِ مسیر تکامل و ترقی در رسیدن به قله‌های افتخار و افراشتن پرچم سربلندی کشور هستند.

آری امروز، جوانان پرشور دانشجو به رغم حجم عظیم یأس پراکنی دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن، علاقه‌مند به ایفای نقش خود در پیشرفت کشور هستند، و ظهور و فعالیت بی¬شمار شرکت‌های خلاق و دانش بنیان، خودگواه این موضوع است. با این همه لازم است بیشتر از گذشته در راه تحول علوم انسانی، افزایش خود باوری و ایجاد ارتباط موثر بخش صنعت و تجارت با دانشگاه به عنوان یک سیاست کارا در تقویت تولیدات داخلی در همه عرصه های مورد نیاز کشور گام های محکم و استوارتری برداریم.

اینجانب ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

محمد سجاد سیاهکارزاده

رییس هیات مدیره و مدیر عامل

سازمان منطقه آزاد انزلی

1402/09/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :