در مراسمی با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان تأمین‌اجتماعی صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست و عضو هیئت‌مدیره شرکت رفاه‌گستر

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت رفاه گستر – از شرکت‌های مأموریتی سازمان تأمین‌اجتماعی – از مدیران این شرکت خواست تا در بازنگری برنامه‌ها، نگاه تحولی سازمان تأمین‌اجتماعی و راهبردهای کلان سازمان مورد توجه قرار گیرد.

به‌گزارش پایگاه خبری سرزمین پویا نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، جلسه معارفه علیرضا قزل سرپرست و اکبر حسن‌زاده عضو جدید هیئت مدیره شرکت رفاه‌گستر و تکریم سعید یاورپور و علی راهنمایی، با حضور سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد.

در این مراسم معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: وفاق و هم‌افزایی در هر مجموعه‌ای مثل مجموعه رفاه‌گستر می‌تواند کارها را سریع‌تر و بهتر پیش ببرد. البته بُعد نظارتی و برنامه‌ریزی و سیاستگذاری هیئت‌مدیره‌ها برای شرکت‌ها بسیار مهم است، اما نباید قدرت و جسارت تصمیم‌گیری از مدیرعامل گرفته شود.
سید مرتضی حسینی، ادامه داد: دغدغه ما در سازمان تأمین‌اجتماعی این است که در شرکت‌های تکلیفی سازمان، کسانی که مسئولیت قبول می‌کنند با اصول و مقتضیات شرکت‌داری آشنایی کامل داشته باشند.

براساس این گزارش، مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم، شرکت رفاه‌گستر را به نوعی پیشانی خدمات رفاهی برای همکاران سازمان معرفی کرد و افزود: رفاه‌گستر از شرکت‌های تکلیفی سازمان تأمین‌اجتماعی و مراکز رفاهی سازمان، دارایی‌های به نوعی منحصر به فردی است که در اختیار این شرکت است و ضرورت دارد که از این ظرفیت استفاده مناسبی صورت گیرد.
وی افزود: تغییرات مدیریتی در سازمان‌ها به مثابه تعویض در زمین بازی است و هر فردی از سنگری خارج می‌شود، در جاهای دیگر از خدمات و توانمندی او استفاده می‌شود. شرکت رفاه‌گستر، خدمت رسانی به جامعه‌ای حدود 100 هزار نفری از همکاران شاغل و بازنشسته سازمان تأمین‌اجتماعی را بر عهده دارد و خدمت‌رسانی به خادمان مردم در سازمانی که به بیشتر از نصف جمعیت کشور ارائه خدمت می‌کند، توفیق بزرگی است.
سوری از سرپرست جدید شرکت رفاه‌گستر و هیئت‌مدیره این شرکت خواست تا در بازنگری برنامه‌های این شرکت، نگاه تحولی سازمان تأمین‌اجتماعی و راهبردهای کلان سازمان به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات سعید یاورپور مدیرعامل سابق و علی راهنمایی عضو سابق هیئت‌مدیره شرکت رفاه‌گستر تقدیر شد.

1402/08/01

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :