مردم مراقب آگهی‌های فروش سهامی مسکن در سایت‌هایی اینترنتی باشند

عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران اظهار داشت: بسیاری از آگهی‌های فروش مسکن از جمله سهامی فروشی، جعلی و فیک است و مردم برای ورود به حوزه سهامی فروشی باید از واقعی بودن آن مطمئن شوند
مردم مراقب آگهی‌های فروش سهامی مسکن در سایت‌هایی اینترنتی باشند/ آگهی‌های جعلی منتشر می‌شود
سعید لطفی درباره فروش سهامی مسکن و املاک اظهار داشت: فروش سهامی املاک از طریق شرکت‌های تعاونی صورت می‌گیرد و از این طریق در مسکن‌سازی سرمایه‌گذاری می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه در مشاوران املاک هیچ قراردادی برای فروش سهامی مسکن منعقد نمی‌شود، گفت: تمام اقدامات مربوط به سهامی فروش از طریق شرکت‌های تعاونی انجام می‌شود و این روش سرمایه ‌گذاری‌ و معامله متفاوت از فروش متری مسکن در بازار سرمایه است و در انتهای پروژه دنگی به خریداران ارایه نمی‌شود، دنگی فروشی نیست بلکه سهمی از پروژه به متقاضیان ارایه خواهد شد.
عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران تاکید کرد: فروش سهامی مسکن مشمول قانون پیش فروش هم نمی‌شود و در این معامله طبقه و واحدی در حین خرید سهام مشخص نیست و به نوعی امتیاز خریداری می‌شود و قیمت‌ها در نهایت بر اساس نرخ‌های بانک مرکزی و علی‌الحساب خواهد بود.

لطفی با بیان اینکه سهامی فروش در مناطق ٢٢، ٢١ و ١٧ رایج است، گفت: سهامی فروش ملک زیر نظر وزارت تعاون انجام می‌شود و شرکت‌های تعاونی با تایید وزارت تعاونی در این حوزه فعالیت می‌کنند.
به گزارش سرزمین پویانیوز و به نقل از ایلنا، وی با تاکید بر اینکه درباره سهامی فروشی در سایت‌هایی اینترنتی به مردم هشدار می‌دهیم، اظهارداشت: هیچ نظارتی بر روی این سایت‌هایی اینترنتی و اپلیکیشن معاملات که بخش مهمی از آن معاملات مسکن است، وجود ندارد و بسیاری از آگهی‌های فروش مسکن از جمله سهامی فروشی جعلی و فیک است و مردم برای ورود به حوزه سهامی فروشی باید از واقعی بودن آن مطمئن شوند و با کارشناسان اهل فن مشورت داشته باشند.

1402/7/3

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :