تقویت هویت ملی دانش آموزان مهمترین ماموریت آموزش و پرورش است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آموزش آموزه‌های دفاع مقدس در مدارس لازمه تربیت نسلی آینده‌ساز و پیشبرنده نظام و انقلاب است.
سردار محمدرضا نقدی، اظهار کرد: نقش معلم و استاد نقشی بی بدیل است.
وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند معلمان نقشی مهمتر و پر رنگ‌تر از والدین
در تربیت جامعه دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اثرگذرای معلمینی که سر کلاس درس فرزندان این کشور را آموزش می‌دهند از اثرگذاری معلمی به معنای
عام بیشتر و موثرتر است.
سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که ملت ایران امروز صاحب رسالتی عظیم و مأمور برداشتن پرچم عدالت خواهی در جهان است، تصریح کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون سعی دارد با فتنه توطئه‌های شوم مختلف ارزش‌های اسلام ناب محمدی را کمرنگ و ملت ایران را از این مسیر دور کنند.
وی تأکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی بالغ بر 200 شبکه تلوزیونی، 100 کانال ماهواره‌ای و هزاران شبکه مجازی علیه انقلاب اسلامی ایران طراحی و ایجاد کردند که قصد دارند با فتنه‌های شوم فرهنگی و رسانه ای جوانان ما را گمراه کنند.
به گزارش سرزمین پویانیوز و به نقل از فارس، معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مدارس بین نسل جوان یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان دین و نظام اسلامی است و فرهنگیان نقش مهمی در این حوزه ایفا می کند.

1402/6/30

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :