بانک ملی ایران

«بام» بانک ملی ایران، تندیس ملی نوآوری محصول برتر ایرانی را دریافت کرد
«بام» (بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران) در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی، موفق به کسب تندیس شد.بام آخرین محصول بانک ملی ایران است که در زمینه بانکداری الکترونیک معرفی شده و از ویژگی‌های منحصر بفردی در ارائه خدمات بانکی برخوردار است.
بانک ملی ایران سامانه بانکداری شرکتی بام را راه اندازی کرد
با توجه به استقبال چشمگیر مشتریان از سامانه بام و درخواست شرکت ها و سازمان ها جهت استفاده از این سامانه برای حساب های حقوقی خود، بانک ملی ایران اقدام به راه اندازی سامانه بام شرکتی نموده است.شرکت ها و مشتریان حقوقی این بانک می توانند پس از مراجعه به شعبه و تکمیل فرم مربوطه و معرفی کاربران با سطوح دسترسی مختلف به راحتی از این سامانه استفاده کنند. لازم به ذکر است که تمامی سرویس هایی را که در سامانه بام شخصی ارائه شده‌اند، در این سامانه نیز قابل دسترس می باشد. کاربران می توانند براساس نام کاربری و کلمه عبور خود در سامانه بام شخصی، نسبت به مدیریت حساب و انتقال وجه مورد نیاز شرکت پس از تایید کاربران مجاز (امضاداران) اقدام نمایند.
افتتاح یکی از مجهزترین واحدهای جمع‌آوری و امحای پسماندهای بیمارستانی در بیمارستان بانک ملی ایران
با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران و تنی چند از مدیران ارشد این بانک، یکی از مجهزترین واحدهای جمع‌آوری و امحای پسماندهای بیمارستانی در بیمارستان بانک ملی ایران افتتاح شد.مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم افتتاح این واحد، با تقدیر از تلاش‌های مسئولان و کارکنان بیمارستان، خواستار تلاش بیشتر برای ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی به همکاران شد. دکتر اکبر عطارزاده رئیس بیمارستان نیز گزارشی از روند آماده‌سازی این واحد ارائه کرد. در این واحد انواع پسماندهای ویژه پزشکی (خطرناک) با استفاده از دو دستگاه جدید و مجهز به تکنولوژی حرارت مرطوب و حرارت خشک امحا و بی خطر می‌شوند.
دریافت برترین تندیس دیموند توسط بانک ملی ایران
بانک ملی ایران در نهمین جشنواره مدیریت نظام توزیع و پخش کشور ، موفق به دریافت تندیس برنزی دیموند شد.این تندیس اولین تندیس برنزی است که به عنوان برترین نشان دیموند در بخش بانک و بیمه ، به یک بانک ایرانی اختصاص یافته است . طی مراسمی با حضور مسئولان و فعالان توزیع و پخش کشور که در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد ، تندیس فوق به همراه لوح تقدیر به بانک ملی ایران اهدا شد.
شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران تندیس مقام اول چاپ امنیتی شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ کشور را دریافت کرد
شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران در شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ کشور ، جهت چاپ امنیتی و هویتی توسط دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.شرکت مذکور در این جشنواره در بخش چاپ امنیتی و هویتی موفق به کسب مقام اول شد و لوح و تندیس جشنواره توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رضا منصوری مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران اهدا شد. گفتنی است در این مراسم که در تالار وحدت برگزار شد، دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام پژمان‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، دکتر صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :