#سلیمان_توکلی عضو هیات مدیره، #يوسف_نجدي مدير امور استان ها و طبلشي رئيس اداره پشتيباني بانک قرض الحسنه مهر ايران به منظور بررسي و ارزيابي عملکرد شعب استان اردبيل در راستاي اهداف ابلاغي سال۹۶ به اين استان سفر کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در اولین روز این سفر، از شعب شهرستان نمين و ميدان جهاد بازديد بعمل آمد و وضعيت منابع، مصارف و مطالبات اين شعب نسبت به سال گذشته و نحوه اجراي طرح هاي جديد بانک نظير بانکداري اجتماعي، پيوندمهر و… مورد بررسي قرار گرفت و رهنمودهاي لازم در خصوص بازاريابي و بهبود عملکرد استان ارائه شد.
در ادامه، جلسه هم اندیشی کارکنان شعب و دوایر ستادی در محل ساختمان سرپرستي اين استان برگزار گرديد. توکلي در جمع همکاران ضمن تقدير از تلاش هاي صورت گرفته در استان، براي تحقق هدف طلايي سال۹۵ و تداوم رشد منابع در سالجاري، بيان داشت: بانك ما برنامه محور است و براي لحظه به لحظه آن برنامه داريم و بنا به تاكيد مديرعامل محترم بانك، فعاليت هاي ما نسبت به خواست مشتريان انعطاف پذير بوده و هدفمان جلب رضايت آنان مي باشد.
وی استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک نظیر اينترنت بانک، همراه بانك، تلفن بانك و پايانه هاي فروشگاهي را موجب تسهيل در دسترسي مشتريان به خدمات بانكي عنوان كرد و تلاش بيشتر همكاران براي معرفي و
بهره مندی مراجعین از بروزترین امکانات الکترونیکي و اينترنتي را خواستار شد.
تاکید بر اجرای طرح های ضربتی تسهيلات ازدواج، بانکداري اجتماعي، پيوند مهر ايران و مصوبات کميته رفاهي بانک از ديگر مواردي بود كه توسط سليمان توكلي مطرح شد.
نجدی، مدیر امور استان ها نیز با اشاره به اهمیت مشتري مداري در اجراي طرح ضربتي ازدواج جوانان، عملکرد مناسب همکاران در اين زمينه را موجب برند سازي براي بانک قرض الحسنه مهرايران بعنوان «بانک ازدواج» و تثبيت جايگاه بانك نزد بانك مركزي عنوان كرد.
وی به مشارکت همکاران در امر بازاریابی، جذب مشتریان جديد، اجراي بخشنامه ها و دستورالعمل هاي بانک تاکيد كرد و اجراي دقيق تفاهم نامه هايي نظير بنياد مسكن و ناجا را مايه سربلندي دانست.
در این جلسه، وکیلی مدیر شعب استان اردبيل نيز به ارائه گزارشي ازعملکرد شعب پرداخت و آمار و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و چهارماه ابتداي سالجاري را بيان نمود.