بنابر طرح ایساکو به نام “یکسان سازی ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگی ها”، این شرکت قصد دارد با بالا بردن سطح کمی و کیفی نمایندگی های خود، گستره اعتماد مشتریان را افزایش داده و از تراکم در نمایندگی مرکزی بکاهد.
تیتر02 – در حالی که از دید بسیاری از مشتریان، فقط نمایندگی های مرکزی خودروسازان کشور قابل اعتماد بوده و از شرایط کمی و کیفی بهتری برخوردارند، ایساکو(شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو) قصد دارد این “اعتماد” را به سایر نمایندگی های خود نیز تعمیم دهد. بنابر طرح ایساکو به نام “یکسان سازی ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگی ها”، این شرکت قصد دارد با بالا بردن سطح کمی و کیفی نمایندگی های خود، گستره اعتماد مشتریان را افزایش داده و از تراکم در نمایندگی مرکزی بکاهد. آن طور که سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو عنوان کرده، این شرکت میخواهد ذهنیت نادرست را مبنی بر اینکه فقط نمایندگی های مرکزی خدمات مناسب ارائه می دهند، از بین ببرد. در حال حاضر، به دلیل تصور عام مبنی بر بهتر بودن شرایط کمی و کیفی در نمایندگی مرکزی ایران خودرو، تراکم زیادی در آن به چشم می آید و این در حالی است که بسیاری از نمایندگیها روزهای خلوتی را سپری کرده و با حداقل ظرفیت فعالیت می کنند. این موضوع را مدیرعامل ایساکو نیز مورد تایید قرار داده و گفته که مراجعه زیاد به تعمیرگاه مرکزی، خدمات رسانی به مشتریان را دچار چالش کرده است.
در واقع هم اکنون مشکل اینجاست که نمایندگی مرکزی ایساکو نیز به دلیل شلوغی بیش از حد، طبعا نمی تواند پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشد و مراجعه زیاد به آن، مدت زمان تعمیر خودروها را بالا می برد. با این حساب، وقتی سطح کمی و کیفی سایر نمایندگی های ایساکو افزایش یابد، اعتماد مشتریان (به نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو) نیز افزایش یافته و در نتیجه از تراکم مراجعه به نمایندگی مرکزی کاسته خواهد شد. در نتیجه نه تنها نمایندگی مرکزی می تواند خدمات کمی و کیفی بهتری را به مشتریان ارائه دهد، سایر نمایندگی ها نیز با افزایش مراجعه روبرو خواهند شد.