بانک مسکن موفق به کسب سه رتبه اول در بخشهای وب سایت ، اپلیکیشن و ویژه نامه ، کسب دو رتبه دوم در بخش های رسانه های اجتماعی و تیزر و کسب دو رتبه سوم در بخش های اینفوگرافیک و مصاحبه در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی شد.
به گزارش سرزمین پویا به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ، این جشنواره در دو بخش رقابتی و آموزشی (کارگاه) در تیر ماه سال 96 در سطح ملی و در میان سازمان ها و دستگاه های اجرایی از سراسر کشور برگزار شد.
بر اساس این گزارش ،در بخش رقابتی این جشنواره به انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی ،انتخاب نشریه داخلی برترشامل سر مقاله ،مقاله ، گزارش خبر ،صفحه خوانندگان ،مصاحبه و صفحه آرایی ، انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی ،انتخاب برترین ارتباط الکترونیکی ،انتخاب کارشناس برترانتشارات روابط عمومی،انتخاب بهترین تبلیغ مکتوب،انتخاب بهترین تحلیل محتوا و در نهایت انتخاب بهترین نحوه ارائه آثار مورد بررسی قرار گرفت که بانک مسکن همچون دوره های گذشته در بیشتر حوزه ها حضور فعال داشت.
شایان ذکر است ،جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به صورت ملی و به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه ها،روابط عمومی وزارتخانه ها،سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی در دو گروه تهرانی و استانی برگزار شد.