بر اساس اعلام نتایج ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، از شرکتهای خدمات پس از فروش خودرویی، شرکت ایساکو با کسب بیشترین امتیاز در این حوزه، درصدر جدول قرار گرفت.
به گزارش ايكوپرس، مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو ضمن بیان اين مطلب گفت: بزرگترین هدف ما این است که به عنوان متولی شرکت ایرانخودرو در حوزه خدمات پس از فروش، حتی یک مشتری هم با نارضایتی از مجموعه ایساکو خارج نشود و استانداردهای ما مطابق با استانداردهای جهانی در این حوزه باشد.رضا حسيني افزود: خرسندیم که تلاش همکاران در حوزه گسترده شبکه خدمات ایساکو، برای افزایش رضایتمندی مشتریان، گامی رو به جلو بوده است.وي ضمن بيان اين كه مشتريمداری و دستیابی به بیشینه رضايت مشتريان همواره از اهداف بسيار مهم گروه صنعتي ايران خودرو بوده گفت: نتايج ارزيابي موجود، صحهای بر حركت در مسير این مهم بوده است، هر چند که واقفیم هنوز با ایدهآلهایی که برای خدمات پس از فروش شایسته هموطنان عزیز، ترسیم کردهایم فاصله داریم.
گفتني است، شركت ايساكو مقام اول خدمات پس از فروش را در حالي در بین 39 شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرویی تثبیت كرد كه در هفت دوره متوالي این ارزيابيها که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد انجام شده و به تائید وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده، همواره در جايگاه نخست قرار داشته است.ویژگی مهم این دوره از ارزیابیها تغییر کلی مدل ارزیابی و نزدیک شدن آن به استانداردهای جهانی بود که باعث شد، بررسیها بسیار سختگیرانهتر صورت گیرد. در ارزیابی سال 94، شرکت مزدا یدک و سایپا یدک (محصولات پارس خودرو) پس از ایساکو، به عنوان دومین و سومین شرکتهای برتر ارائه دهنده خدمات پس از فروش معرفی شدهاند.