#بانک_گردشگری #رتبه هشتم #بانک_های برتر در زمینه #شبکه_های_اجتماعی را کسب کرد

بانک گردشگری رتبه هشتم کیفیت شبکه های اجتماعی میان بانک ها و موسسات اعتباری کشور را کسب کرد.
به گزارش سرزمین پویا به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در بررسی انجام شده توسط موسسه معتبر «بانکتاک» و وب سایت «بنکر» که فعالیت بانک های ایرانی در شبکه های اجتماعی را پایش کرده و هر سه ماه یک بار گزارشی در این زمینه ارائه می دهند، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام بانک گردشگری با رشد قابل توجه در تعداد فالوئرها و تنوع و به روز بودن محتوایی توانسته اند جایگاهی مناسب در میان رسانه های اجتماعی بانک های کشور به دست آورند.
این گزارش حاکی است در این بررسی، صفحات رسمی بانک ها و مؤسسات مالی در تلگرام و اینستاگرام، دو رسانه اجتماعی که در ایران بیشتر مورد اقبال عمومی بوده اند مدنظر قرار گرفته اند و ملاک هایی چون تعداد فالوئرها، کیفیت محتوا، تعامل با مخاطب، کیفیت مدیریت صفحه، محبوبیت محتوا و متوسط پست در ماه به عنوان ۶ شاخص اصلی سنجیده شده اند.
شایان ذکر است، برای رتبه بندی بانکها از دو تکنیک رتبه بندی «تاپسیس» و «همسانی» یا «مشابهت» استفاده شد که هردو نتایج مشابهی داشتند.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :