آغاز #فعالیت مرکز تماس با مشتریان #بانک_گردشگری با شکل جدید

مرکز تماس #مشتریان #بانک_گردشگری به تازگی فعالیت خود را در قالب و شکل جدید تحت نظارت باشگاه گردشگری ایرانیان که از شرکت های عضو گروه مالی گردشگری است ، آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری ؛ این مرکز به صورت #آنلاین و #شبانه_روزی خدمات خود را به مشتریان بانک گردشگری ارائه می دهد.
این گزارش حاکیست از مهم ترین خدمات مرکز تماس بانک گردشگری می توان به اقدامات لازم جهت مسدود کردن کارت مشتری ، مانیتور عملیات نا موفق بانکی ، راهنمایی در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک ، ارائه اطلاعات مربوط به حساب پس از احراز هویت به صورت کامل ، تراکنش ها ، وضعیت واریز ، اعلام سود ماهانه ، پیگیری پیامک های بانکی اشاره کرد.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :